Cuma, Eylül 21, 2012

gezmelerdeyizzzzzzz

selamlar blogcanlar ben yine gezmelerden gelip sesleniyorum size yine bir blog arkadaşım ve yeni bir tanışma, arkadaşım kuzunun annesi blogunun sahibesi zühaldi. beni yorumlarıyla hiç yalnız bırakmayan canım arkadaşım allah bin kere razı olsun çünkü çok şekerdi ve ben sohbetimize doyamadım
kendisine kuzunun annesi diyor nedenmi ?




çünkü böyle tatlı bir kuzuya sahip allahım çok şeker degilmi ama tam kuzu kendimi nasıl tuttum anlatamam alıp mıncıklamamak için zor durdum çocuk ilk görüşmede korkmasın dedim hehe :)
















karşılıklı oturduk zühalimle bir cafede çay içelim dedik  ama ne cafeymiş dışarda yağmur var adamlar

içerde klimayı açmış son ayar donduk
ama zühalimin okadar sıcak sohbeti vardıki zamanın nasıl geçtiğini anlamadık canım benim sohbeti okadar hoş bir insanki seni tanıdığıma çok sevindim çok sagol arkadaşım



 zühal kuzuyla koklaşırken .......
karşılıklı hediyeleştik 
kuzucuk benim hediyemi alırken 



,okadar resim çektim bi kendimi çekemedim iyimi :P


bunlarda benim cicilerim hepsini teker teker okşuyorum şimdi
çok sevdim hediyelerimi zuhalin bana iğnedanlık sözü vardı canım yanınada bir sürü şey koymuş çok teşekkürler el emeği göz nuru hediyelerin için canım arkadaşım. inşallah yine buluşur dertleşiriz .....










bir günüde böylece bitirmiş olduk ben biraz erken kalktım çünkü hastanede randevum vardı bu haberi nasıl versem bilemedim ama benim üçüncü bebişim geliyo :))dualarınızı eksik etmezseniz sevinirim herkesten
 allah razı olsun
sevgilerrrrrr...........

7 yorum:

  1. Gozum yolda postu bekliyodum bende senle sohbet etmekden cok mutlu oldum canim blogun bana gercek hayatta kazandirdigi ilk arkadassin Rabbim bebisinide tekrar hayirli etsin canim optum kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sagol cnm arkadaşım iyiki tanımışım seni sizlerde bana blogun tanıştırdığı nimetlersiniz iyi dileklerin içinde çok sagol tekrar görüşürüz inşlh çok öptm

      Sil
  2. Kuzuya maşallah diyelim nazar değmesin:)
    Çok sevindim 3. yeğenimin gelicek olmasına dualarım seninle meleğim kendine çok iyi bak öpyorum özlemle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmm allah razı olsun dualarını eksik etme çok çok öptm

      Sil
  3. Ay bu güzel kızda kimmiş :) maşallah çok tatlı canm

    YanıtlaSil
  4. haticecim nasılsın:))
    oh gezin canımcım özledim seni.
    sıkıca kucakladım muhabbetli günler:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...