Cumartesi, Temmuz 14, 2012

internetim yoktu özledim sizi :)

selamlar ben geldim hehe 5 gündür net yoktu ya çıldıracaktım nerdeyse yazmayı özlemişim of ne kadar alışıyo meger insan internet ortamına az daha benim adamla kavga ediyordum net yok diye hehe :) neyseki hallettim sorunu çok şükür net yookken nelerlemi uğraştım aslında pekde sıkıldım söylenemez tam olarak şunları yaptım çünkü:
kayınvalidemler bendeydi teyzemle beraber ilk olarak onları yolcu ettim ne yalan söyleyim alıştıydım gittiklerine üzüldüm 

 evde bişeylerle uğraştım iğne iplik aldım elime ama bişey beceremedim yinede beceriksizliğimide sevdim küçük kız misali :





kız çelerimle gezdim tozdum ama sadece akşamları malum havalar çok sıcak güzel yemek denemelerim oldu bi ara resimlerini ne eklicem hatta hatay yemekleri köşesiyle göreceksiniz beni yakında yani ev hanımıydım herzamnki gibi seviyorum ev hanımlığını napiiiiim:))yine sevdim..















yine yeni yeniden dersler başlıyo bu ay sonu sınavım var çoooook çalışmalıyım yine çoooook ve ben ders çalışmayıda sevdim :)
ve yine rabbime şükrettim başıma gelen ne olursa olsun sevebildiğim için şu an ben bunları yazarken içeride terlik savaşı yapan ve camı çerçeveyi indiren iki bıcırıgıda sevdim .....
haaa unutmadan sizleride sevdim :)
sevgi ve muhabbetle

4 yorum:

  1. tatlım blogun çok keyifli ben geldim senide ziyaretime beklerim.takipdesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay allah razı olsun bende bütün herkes tatile çıktı sandım kimsede tık yok çok teşekkür ederim mutlaka gelicem:)

      Sil
  2. Canım blogun çok tatlı ve sıcak senin gibi:))artık buradan da görüşelimmm sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...