Cumartesi, Mayıs 26, 2012

kaçamak 2

yine hafta sonu kaçamağı bu sefer kocişimle kaçtık kızları bırakıp ama işimiz vardı ondan
benim hastaneye gitmem gerekiyordu oda sagolsun benimle geldi yoksa yalnız filan kalamıyoz insan cicim aylarını özlüyo ya sanki sevdicegiyle başbaşa kalmak istiyo arasıra arasıra diyorum çünkü kızçelerimsiz bir hayat düşünemiyorum yoklukları hemen belli oluyor çünkü anlıyacagınız onlarsızda olmuyor
 çenem açıldı gene hadi resimlere geçelim




 önce güzel bir kumpir keyfi yaptık
uzun zamandır yememiştim gittiğimiz yerde de çok güzel yapılıyordu deneyeyim dedim harikaydı aslında ortaköy yeridir bilenler bilir olsun kısmette bağcılarda yemek varmış


ardındanda tabiki yaz ayının muhteşem tatlısı dondurmalarımız geldi ...onlarda süperdi
yeme içme bahane aslında sadece biraz eşimle dertleştik biz bunu hep yaparız ve sohbet ettik kızlardan fırsat bulmuşken ...
sizde yapın çok iyi geliyor.....
mutlu haftasonları..........

8 yorum:

  1. Çok güzel yapmışsınız canım Allah muhabbetinizi daim etsin agız tadınız hiç bozulmasın inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  2. Bende gelsem yer varmı canım :)) bayılırım kumpire de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel canım nedemek biz senle ayrı gideriz hemdee :)

      Sil
  3. Canım benim güzel arkadaşım Allah nazarlardan saklasın seni ve aileni. Cicim aylarınız hiiiç bitmesin:)

    YanıtlaSil
  4. düşündümde biz ne zamandır başbaşa kalmadık
    çok güzel bir hatırlatma oldu haticecim biraz başbaşa kalmalı
    allah ayırmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım ...
      amin cümlemizi bencede ara ara sizde kaçın bizim kiler büyüdü biraz gerçi bende ondan rahatladım azda olsa hadi darısı başına diyeyim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...