Çarşamba, Şubat 29, 2012

sarayın incisi (dong yi)

selam kızçeler size daha önce kore kolik olduğumdan bahsetmemiştim ben tam bir kore hayranıyım diyebilirim bu aralar yeni dizileri pek takip edemesemde şu sıralar trt 1 de başlayan bir dizi var hemde türkçe dublaj
sarayın incisi diğer adıyla dong yi ben alt yazılı seyretmiştim büyük bir keyifle hemde ama dublajlı izlemek ayrı bir keyifmiş tecrübeyle sabittir velhasıl harika bir dizi kısaca nasıl söylenir bilmem ama aşk, güç,nefret,ihtiras,herşey var bu dizide ama en önemlisi alt tabakadan bir hizmetçinin zekası ,merhameti ve güzelliğiyle en üst seviyeye çıkıp kralın en gözde eşi ünvanını alması
muhteşem bir hayat hikayesi gerçek alıntı çünkü yani şunu söyleyeyim şiddetle tavsiye edilir.


kore fanlarının bir sözü vardır izleyin ,izlettirin,izlemeyenlere zorla izlettirin okadar diyorum ve sizi güzel resimlerle başbaşa bırakıyorum ...:P

5 yorum:

  1. BEN GELDİM
    KIZIMLA BİR ARALAR
    BU DİZİYİ İZLEDİK
    ÇOK DES VERİCİ
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin cnm oo maşallah ne güzel kızlar arkadaşlar bize

      Sil
  2. Kusura bakma canim hala bilgisayrimla sorun yasiyorum ama aklimdasin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam cnm önemli degil biliyorum zaten sende benimlesin:))

      Sil
  3. bende izliyorum bir kaç haftadır çok hoş gerçekten daha önce trtde yayınlanan sarayın rüzgarı ve saraydaki mücevheride izlemiştim. bende seviyorum kore dizilerini ve sinema filmlerini :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...