Perşembe, Şubat 09, 2012

kurstan maceralar

ben kursa başladım bu sene ya kendimi geliştirmek adına birazda sosyalleşemek adına ee yani 15 lik ten beri evdeyiz biraz dış ddünyaya açılalım dedik napalım hep ev hep ev olmuyo (beni de gören yıllardır hapisteyim sanar ) neyse velhasıl size kursataki bir teyzeyle olan konuşmalarımızı anlatacam canım ya çok seviyorum onu biz şimdi sözlü olacaz hoca 50 tane filan soru hazırlamış ama çok kolay peygamberlerle sahabilerle ilgili savaşlar vs... teyzeyle hoca arasında geçen sözlü imtihanı şöyle
hoca: hz. hamza hangi savaşta şehit olmuştur
teyze :üçüncü dünya savaşı
hoca: hangi peygamber babasız doğmuştur
teyze hz.davut
hoca:son peygamber kimdir
teyze: hz. ebubekir
sizinde yüzünüzde bir tebessüm oluştu dimi teyzecim ya bu soruları bilmediğinden degil tamamen o sınıf hoca ve sözlü birleşmesinin verdiği heyecanla soruları karıştırdı. daha sonraki gün tabiki yüz aldı çok yaşlımı diyecekseniz eh işte ama yaşına göre o kadar şirinmi şirin harika birisi ee kolay degil belli bir yaştan sonra sıralarda hoca karşısına geçmek ben bile 10 yıl sonra ilk defa oturuyorum ama inanın hocaya dersimi verdiğimde kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyo nasıl bir heyacandır bu yarabbim bende anlamıyorum , yani teyzeyi kınamamak lazım çok eğlenceli geçiyo kursumuz daha neler neler yapıyoruz kızlarla anlatacak çok şeyim var şimdi gitmeliyim by by

5 yorum:

  1. :)) teyze beni de guldurdu,mutlaka biliyordur ama dedigin gibi heyecan yapmis anlasilan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemde çok heyecandan elimiz ayagımıza dolaşıyor

      Sil
  2. merhabalarrrrrrr
    paylasmaniz cok guzel.......
    sevgiler size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hoş geldiniz sizede sevgiler....

      Sil
  3. Genelde insanlar bu gibi durumlarda heycanlanir ne kadar iyi bilseler dahi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...