Pazartesi, Şubat 06, 2012

ding dong mesai başlıyoooor

tabi ki çalışmıyorum ama malum ev hanımlığı zaten 7/ 24 çalışmak  demek  önce kocayı sonra kızı daha sonra ufaklığı alıp kursa gitmek demek bizim evde anlayacağınız yarın tatil bitiyor ve ben ve kızım okula başlıyoruz benmi ? yok ben okula gitmiyorum kursa başladımda bu sene kuran kursu oraya gidiyorum kızçem de okula 4. sınıfa gidiyor. ah ah başladı valla benim mesai sabahları erken kalkmaktan nefret ediyorum da :(( malesef hepimiz erkenciyiz ama olsun napalım.
eeee ne demişler erken kalkan erken yol alır erken evlenen erken döl alır hesabı tabi 15 yaşında evlenince bu sözlerin hakikatına inanıyor insan sakın siz denemeyin  çok ta iyi degil 15 lik macerayı ayrı birgün anlatırım
neyse gelelim okula kızım dedim gidiyo eee ben eksik kalırmıyım vakti zamanın da terk etmiş olduğum liseye geri döndüm yaaa :) okuyorum yalan değil çok yalvardı milli eğitim lise sensiz olmuyor ne olur dön  deyince :) ee bizdede vicdan var tabi napalım  bende büyüklük ettim :) 10 yıl gibi bir süreden sonra döndüm liseme açık tanda olsa okuyorum şimdi :) güzel şey okumak niye niçin neden bırakmışım bende bilmiyorum .
şimdi diyeceksiniz evlenmişsin. tamam evlendim bi cahillik ettik kardeşimde bunun açık olanından var devam et diyen bir allahın kulu olmadı ozaman ee bizimde bazı şeylere kafamız basmıyodu  yaş itibariyle canım aaaa .
şöyle dönüp bakıyorumda yok yok geç kalmış sayılmazsın diyorum kendime yaptın yapacağını şimdi vakit bu vakittir hayata atılmanın zamanı geldi nihayetinde benim yaşımdakiler hala bekar dimi ama.
inşlh devamı üniverste inşllh :)) kursa da gidiyorum evet sırf sosyalleşmek ve kendimi geliştirmek adına çok zevkli eğlenceli geçiyor kurs günleri iyiki yazılmışım ay insan gördü gözüm :) kursla ilgili çok planlarım var ilerde anlatırım neyse ben kaçtım daha biiiiiiiiiiir ton ütü yapacam hadi çok çalışın .....by byy

4 yorum:

  1. Canim paylasimlarini blogunda cok begendim izliyorum seni :) daha güzel paylasimlarinida bekliyorum insallah.... Hatta bende bloguma beklerim www.nesliname.blogspot.com

    Güzel paylasimlarda görüsmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nesliname çok sagol canım iyi düşüncelerin için gelicem sanada inşlh görüşmek üzere :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...