Çarşamba, Şubat 08, 2012

çay vakti

kızçelerimin yaptığı kalpli pogaçaları beğenecekmisiniz bakalım ben pogaça yaparken onlar beni izliyordu dilara sonra bu şirin kalp ama çokta benzemeyen pogaçaları yaptı ben sevdim çünkü kızımın büyüdüğünü ve fikir sahibi olmaya başladığını gördüm ellerine saglık canım kızım
eee şevval geri kalırmı ondan oda denedi ama pek başarılı olamadı olsun o da büyüyünce yapar inşlh. biz birde çay demledik yanına sizinde canınız çektiyse bu postu okurken hadi kalkın erinmeden yoğurun hamurunuzu ama sizde çocuklarınızında yapmasına izin verin çünkü tadı bir başka oluyor..........

2 yorum:

  1. mmmmm nefis
    :)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. hımmm karnımda bir aç bir aç gidip mutfağa bana poğaça yaptıracaksınız :)) nefis görünüyor

    bu arada bloğun yeni izleyicisiyim artık takipteyim sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...