Salı, Şubat 07, 2012

bir başdır gidiyo


Başörtülü bir kız bisiklete binebilir,
piyano çalabilir, kiraz toplayabilir,
bilebilir, topa vurabilir,
laiklik konusunda çok güzel bir kompozisyon yazıp
ağzınızı beyninizin mağarasına kadar açık bırakabilir,
felsefe yapabilir, uçurtma uçurabilir,
sizden ilginç kareler bulup aklınız kadar kısa film çekebilir,
yıldızlara bakıp yarın havanın çok güzel olacağını düşünebilir,
tesbih de çeker fotoğraf da çeker...
Hiçbir başörtülü kız,
sizin başörtüsüyle gündemi sıktığınız kadar
başörtüsünü sıkmaz!
Dolayısıyla “sıkma baş” sizinkisi oluyor…


bu sözlerin sahibesi esra elönü ymüş belki pek çoğunuz duymuştur yada duymamıştır sözler benim çok hoşuma gitmişti biraz araştırdım öyle buldum sizlerle paylaşmak istedim .



bence yerinde ve uygun sözler nihayetinde demokratik bir ülkede yaşıyoruz ve düşünce özgürlüne sahibiz öyle olmasaydı burda buyazıları yazamazdım. tabi burda nutuk atacak degilim sadece begendim ve paylaşmak istedim
ben birde bu şirin anime resimlere bayılıyorum çok hoşuma gidiyorlar bunlarıda paylaşmak istedim sizde benim gibi hoşlandıysanız  daha fazlasına burdan bakabilirsiniz kendinize iyi bakın by byyyy

13 yorum:

  1. Arada güzel şeyler yazıyor o kadın evet.Ellerine sağlık.Animelere de bakıyorum hemen merak ettim =)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim cnm bak bak hemen çok güzelleeer

    YanıtlaSil
  3. vallaha harika yazmis. basi kapali insanlarin hic bir sey yapamayacaklarini saniyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. canım ben geldim
    :)
    yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin canımcım taaaaaa antalyalarda teşrif ediyon sagoool

      Sil
  5. awesome blog!please check out mine too:

    http://pocketfulof-dreams.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. canım çok güzel yazmışsın ellerine sağlık :))) bu arada beni izlemeye almışsın ve geldim bende seni ziyaret edeyim dedim hoşuma gitti blogun bende seni izlemey aldım tanıştığıma memnun aldum arkadaşım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin şirinecim ben daha çok memenun oldum herzaman beklerim

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. sevgili su perisinnin dediği gibi arada bir güzel yazıyor bu kadın...bu en güzeli olmuş paylatığın için sağolasın başörtülüler başı açıkların yaptığınıda yapabilirler ama başı açıklar sadece başı açıkların yapabildiği şeyleri yaparlar mesela fotoğraf çekerler , ama tesbih çekmezler...:) resimlerde güzeldi ..

    selam ve sevgiler canım

    YanıtlaSil
  9. selam canım çok güzel yazmısın izlemeye aldım seni banada beklerim sevgiler =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...