Salı, Ocak 31, 2012

YALAN DÜNYA



şu sıralar yalan dünya adlı diziyi seyrediyorum Gülse Birsel ve Bayazıt Öztürk  başrollerde ve tabi zengin bir kadro ile benim dikkatimi çeken ve diziyi daha çok izlememe neden olan şey antakyalı bir ailenin gelip istanbula yerleşmesi eeeee tabi bir antakyallı olarak izlemeliyim dimi ama repliklerde antakya şivesi ve kelimeleri kullnıyorlar buda benim çok hoşuma gitti doğrusu hatta bir sahnede ki şöyle baba hastalanır ve herkes üstüne üşüşür baba da bezzaka yalaya sizi der (bezzzaka sümüklü böcek anlamında antakyada ) ay ilk duyunca şok oldum antakyalı olmaları hikayeden ibaret sanıyordum ama bunu diziye geçirmeleri ve repliklerde yer vermeleri çok hoşuma gitti.doğrusu senaryonun gülse birselin yazması ve gülsenin hatayı gezip ve begenmesinden olduğunu düşünüyorum çok hoşuna gittiğini yazdığı köşede belirtmişti kendisi
hasibe erenin bir sahnesindeyse yemekte ne var sorusuna kaytaz böreği demesi ayrı bir sevinç oldu bende çünkü hatay yemeklerini ve antakyayı çok seviyorum ilerde bazı yemeklerimizden bahsedecem zaten bu denli tanıtılabilmesi çok hoş bence antakyay gerekilen önem verilmeye başlandı dizilere bile konu oluyo baksanıza inlh bende gereken bilgileri yakında burda yazmaya başliyacam zaten
işte ben böyle bir sevinç içine girdim henüz yeni yazmaya başladığım için çok eklenti filan koyamıyorum kusuruma bakmayın artık böyle böyle alışacam inşlh , hayırlısı bakalım ben kaçar BY BY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...