Pazartesi, Ocak 30, 2012

kışı kış gibi yaşamak

evet nihayet kış geldi kara degil bembeyaz haliyle hemde son bir kaç senedir küresel ısınma buzulların erimesi filan derken kar yağmasını bile özlemiştik .yani kendi adıma hataydan gelmiş biri olarak karın yağmasına hayranım malum bizim oralarda 10 yılda bir yağıyoda yağdımıda tam yağıyo sanırım zira bu sene baya bir yağdı çok şükür diyelim rabbimiz bize böyle layık görüyo çünkü .
küçük kızımın doğumundan beri böyle yağmamıştı neredeyse 4 yıldır yani valla hasret kalmışız ee karda ne yapıllır tabiki kardan adam işte bizim kardan adam. dilara sabah biraz oynamaya gitmişti arkadaşıyla bu küçük şirin adamı yapmışlar eh işte fena degil .Dilara benim büyük kızçem 10 yaşında (aslında 9 buçuk ta saymıyoz) 4. sınıfa gidiyor kendileri  arara kızçelerimden bahsetmek istiyorum dahada fazla yazacam galiba onları, helede bir yegen kuzum var  şirinmi şirin ondana da bahsetmek istiyorum ama ona ayrı bir gün ayırmam lazım kelimeler yetmez heralde çünkü benim ilk halalığımı tattıran kuzum olduğundan sanırım çok seviyorum minnoşumu ama görseniz sizde bana hak verirsiniz .


kar demişken ben alış verişe gidecktim ama bu karda malesef bu mümkün olamicak sanırım neyse olsun sizi birkaç fotoğrafla yalnız bırakaraak kaçayım....:)))))by by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...