Pazar, Ocak 29, 2012

ikea evimizin herşeyi

evet hafta sonu ikea daydım yine yeni teniden çünkü ben bir ikea delisiyim gerçi oraya gidipte bağlanmamak elde degil yeni eşyalar ufak ufak güzel şeylerle evi yenilemeye çalışıyorum ee evlendikten sonra 10 yıl geçince haliyle eşyalr yıpranıyor değişiklik şart . bu imkanı ikea çok güzel sağlıyor bence ben bu sefer kaşıklık bardak dışında çok bişey almadım ama bitane tepsi varki beni benden alıyo bayılıyorum kısmetse benim olacak birgün malesef bir türlü indirime girmiyoda kendileri diceksiniz çokmu pahalı degil ama bukadar vermek istemiyorum yani bir tepsiyede 20 lira verilmezki canım gerçi ben hala çeyizimdekileri kullandığım için olsa gerek birazda, velhasıl bu şehzadeye vuruldum ya benimsin ya topragın diyerekten heralde haftaya girecek bizim fakirhaneye hayırlısı bakalım .
kızçemin doğum günü demiştimya bu günde küçük kızçeme pasta kestik ay  yavrum benim dolu dolu 4 yaş oldu büyüdümü ne ? hala inananamıyor insan büyüğünü sormayın düşer bayılırsınız çünkü daha 25 yaşında 2 kız annesi olmak tuhaf geliyo biraz hayırlısı rabbim böyle uygun gördü napalım ama seviyorum kızçelerimi be iyiki varlar bakın burdalar yani yukardalar.HERKESE MUTLU PAZARLAR

8 yorum:

  1. Ikeaya ya gitmek zorla alisveris yapmakdemekistemesende aliyorsun mutlaka :)) gulegule kullan.

    Benim kucuk oglumda 25 subatta dort olacak ayni senen dogmuslar, nice senelere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ozamn sizede şimdiden mutlu yıllar hakkıyla yetişen insanlardan olurlar inşlh:))

      Sil
  2. Allah iyi ömürler nasip etsin, ben de ikea kurdu oldum atama hayali içinde ama atanacak hayalim bile kalmadı:( o gördüğün tepsiyi de aldım atanırsam evimin ilk tepsisi olacaktı ne boş hayallermiş. Bloğun hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmm çok sagol ya yapma böyle bi kapıyı kapatan öbürünü açat merak etme olur inşlh ben inanıyorum

      Sil
    2. izlemeye al beni almamşsın

      Sil
  3. ıkeaya gidipte bişey almadan çıkılmazki bişey derken bi bakıyosun bi dolu şey olmuşlar bende bayılıyorum o tepsiye şimdiden güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Canim hic acima al ver icinde kalmasin :)

    YanıtlaSil
  5. O tepsilerin fotoğrafını iyi ki çekmişsin, bir kaç blogda görüp beğenmiştim arıyordum nerde bulurum diye...Sayende öğrendim ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...